Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Ενημέρωση για την συνάντηση Διευθυντών για τα Πιλοτικά

Το παρακάτω κείμενο είναι η ενημέρωση που μας έστειλε η συνάδελφος Δήμητρα Αδαμαντίδου η οποία βρισκόταν στην Συνάντηση των Διευθυντών το προηγούμενο σάββατο στην Αθήνα, στο Υπουργείο.: Χθες ήμουν στην ημερίδα και το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι δεν καταλάβαμε το πως θα λύσουμε πρακτικά ζητήματα, όπως με ποιο μάθημα θα μοιράζεται η τεχνολογία και η πληροφορική (στο δικό μου σχολείο συζητιέται να μοιραστεί η τεχνολογία με την οικιακή οικονομία, μήπως κερδίσουμε ώρες). Αυτό που κατάλαβα και με ενόχλησε ιδιαίτερα είναι ότι δεν θα δώσουν σε κάποια ειδικότητα συγκεκριμένα τη ΣΚΖ και την ΠΕΑΑ και δυστυχώς όσοι θα θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο θα στηριχτούν εκεί. Ποτέ δεν έμαθα γιατί το ΩΠ δίνει 1 ώρα στην Οικιακή της Β γυμνασίου και το αναλυτικό πρόγραμμα προβλέπει 2 ώρες. Μας είπαν με λίγα λόγια να κάνουμε ότι καταλαβαίνουμε, να τους ενημερώσουμε ώστε να διορθώσουν το σύστημα. Το ίδιο άφησαν να εννοηθεί και για τα βιβλία. Θα πρέπει να μαζεύουμε μόνοι μας τις πληροφορίες για κάθε διδακτική ενότητα και να τις δίνουμε στα παιδιά σαν να είχαμε βιβλίο. Κάτι άλλο που θέλω να προσθέσω είναι ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα στο μαθησιακό πεδίο Σ.Κ.Ζ. για διδακτικό αντικείμενο προτείνουν τη Φυσική αγωγή, το οποίο σημαίνει πως θα το δώσουν στους γυμναστές και αν δεν το δεχτούν τότε θα είμαστε και τυχεροί που θα έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε την ενασχόλησή μας με το αντικέιμενό μας (ειδικά η Γ ενότητα μας ανήκει δικαιωματικά!!!) Αν κατάλαβα καλά, δε θα γίνονται ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στα μαθήματα : Οικιακή οικονομία, τεχνολογία, ΚΠΑ, ΣΚΖ, ΠΕΑΑ και Τ.Ι. και θα εξάγεται ένας τελικός βαθμός στην Α γυμνασίου αυτός ο βαθμός θα εξάγεται από την ΣΚΖ και ΠΕΑΑ και στη Γ γυμνασίου από την Τ.Ι. , ΠΕΑΑ, ΣΚΖ, και ΣΕΠ για την οικιακή οικονομία συγκεκριμένα δεν αναφέρθηκε τίποτα. Και εγώ θα εκφράσω την απορία μου. Στην ομάδα των 11 ατόμων που ασχολήθηκε με τις κοινωνικές επιστήμες (βιωματικές δράσεις- συνθετικές δημιουργικές εργασίες) υπήρχε κάποιο άτομα να μας εκπροσωπεί και να διεκδικήσει αυτά που μας ανήκουν; Η απάντηση στην τελευταία ερώτηση είναι όχι, γιατί κανείς δεν μας κάλεσε να συμμετέχουμε παρότι εγώ προσωπικά, ως Σχολική Σύμβουλος, είχα κάνει αίτηση.!!!! Επίσης, από δικές μου πληροφορίες, το μάθημα της ΣΚΖ και της ΠΕΑΑ καταλήγει σε όσους τους λείπουν ώρες, στους παλιούς καθηγητές με οργανικές, και γενικά, καταλήγει να γίνει όπως με το μάθημα του ΣΕΠ. Τις επόμενες μέρες θα ετοιμάσω ένα έγγραφο για όλα τα πιλοτικά των περιοχών ευθύνης μου, αφού κατάλαβα, ότι πολυ λίγα είναι εκείνα που ήδη μπορούν να ξεκινήσουν να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Ότι άλλη ενημέρωση υπάρξει θα την μάθετε!