Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Η επιστολή διαμαρτυρίας για τον τρόπο λειτουργίας των πιλοτικών σχολείων στα θέματα Οικιακής Οικονομίας από την Σχολική Σύμβουλο Οικιακής Οικονομίας

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. Ε. ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Δ.Ε. Ν. ΑΧΑΪΑΣ Κροκίδη Ευαγγελία Σχολική Σύμβουλος ΠΕ15 Ε-mail : ekrokidi@yahoo.gr http://dide.ach.sch.gr/oikiakioikonomia/ http://home-economics-hellas.blogspot.com Ταχ. Δ/νση : Κανακάρη 46 52 Ταχ. Κώδικ. : 262 21 ΠΑΤΡΑ Τηλέφωνο : 2610 243749-240130 Φαξ : 2610 243739 Email : schadvs@sch.gr Πάτρα, 26/09/2011 Αριθ. Πρωτ.: 647 Προς: Διεύθυνση Σπουδών Β/θμιας Εκ/σης Υπουργείου Παιδείας Πρόεδρο του ΠΙ Πιλοτικά Προγράμματα Ψηφιακό Σχολείο ΚΟΙΝ.: Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/Θμιας και Β/θμιας Εκ/σης Δ. Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» Ως Σχολική Σύμβουλος Οικιακής Οικονομίας 16 νομών της Ελλάδας, με έδρα την Πάτρα, αλλά και ως σύνδεσμος για την Ελλάδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Οικιακής Οικονομίας θα ήθελα να εκφράσω την ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ και την ΒΑΘΙΑ ΜΟΥ ΘΛΙΨΗ για τον τρόπο λειτουργίας των πιλοτικών σχολείων αλλά και του προγράμματος της Οικιακής Οικονομίας όπως αυτό προτείνεται με την χρήση του πιλοτικού σχολείου. Θεωρώ ότι είναι ανεπίτρεπτο , δεδομένων των σκοπών της λειτουργίας των πιλοτικών σχολείων όπως αυτοί αναφέρονται στο πρόγραμμα σπουδών του, να μειώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της Οικιακής Οικονομίας κατά μία ώρα, στην Β΄ Γυμνασίου και παράλληλα , να δίνονται μέρη του γνωστικού αντικειμένου του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας στις νέες δραστηριότητες με το όνομα Σχολική και Κοινωνική Ζωή και Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο ανάπτυξη, χωρίς καν να δίνεται αυτή η δραστηριότητα ως επίσημη πρώτη ανάθεση στους καθηγητές-τριες Οικιακής Οικονομίας, οι οποίοι-ες λόγω των σπουδών που έχουν λάβει είναι και οι μόνοι κατάλληλοι να διδάξουν το συγκεκριμένο αντικείμενο. Επίσης, θα ήθελα να σας επισημάνω το γεγονός ότι παρότι είχα κάνει αίτηση στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΠΟΤΕ δεν κλήθηκα να συμμετέχω στις επιτροπές για την μελέτη των νέων αναλυτικών προγραμμάτων Οικιακής Οικονομίας, του οποίου το αντικείμενο υπηρετώ τα τελευταία 8 χρόνια ως Σχολική Σύμβουλος, και συνολικά 26 χρόνια στην δημόσια εκπαίδευση. Θεωρώ ως άστοχη την ενέργεια να δοθεί ένα διδακτικό αντικείμενο του ελληνικού σχολείου σε άτομο το οποίο δεν άπτεται την συγκεκριμένης ειδικότητας, και μάλιστα να γίνουν αποδεκτές αυτές οι τόσο σοβαρές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα του συγκεκριμένου αντικειμένου, χωρίς να έχει προηγηθεί καμιά επιστημονική καθοδήγηση στα θέματα της επιστήμης της Οικιακής Οικονομίας. Θα ήθελα, ως εκ τούτου, να λάβω μια απάντηση για αυτό το γεγονός, προκειμένου να κατανοήσω επαρκώς τους λόγους για τους οποίους μια τόση σημαντική αλλαγή σε αναλυτικό πρόγραμμα ενός διδακτικού αντικειμένου δεν υποστηρίχτηκε από τους ειδικούς επιστήμονες του κλάδου όπως φρονώ ότι θα όφειλε να έχει ενεργήσει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Με εκτίμηση Ευαγγελία Κροκίδη Σχολική Σύμβουλος Οικιακής Οικονομίας
Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Η επόμενη ψηφιακή τάξη

Η επόμενη ψηφιακή τάξη έχει προγραμματιστεί για τις 3 Οκτωβρίου, ημέρα Δευτέρα στις 7 το απόγευμα. Το θέμα της είναι η διδασκαλία του μαθήματος της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής αλλά και γενικά δημιουργικές εργασίες με τον τρόπο της μεθόδου project. Στην ψηφιακή τάξη θα έχουμε καλεσμένο τον Άγγλο συνάδελφο James Mc Intosh που θα μιλήσει για την Οικιακή Οικονομία στο διεθνή χώρο και την εμπλοκή του με την ΔΟΟΟ. Επίσης θα ενημερώσει για τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό για νέους επιστήμονες με θέμα την Παγκόσμια Ευημερία. Φυσικά θα μας μιλήσει στα αγγλικά.

Ενημέρωση για την συνάντηση Διευθυντών για τα Πιλοτικά

Το παρακάτω κείμενο είναι η ενημέρωση που μας έστειλε η συνάδελφος Δήμητρα Αδαμαντίδου η οποία βρισκόταν στην Συνάντηση των Διευθυντών το προηγούμενο σάββατο στην Αθήνα, στο Υπουργείο.: Χθες ήμουν στην ημερίδα και το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι δεν καταλάβαμε το πως θα λύσουμε πρακτικά ζητήματα, όπως με ποιο μάθημα θα μοιράζεται η τεχνολογία και η πληροφορική (στο δικό μου σχολείο συζητιέται να μοιραστεί η τεχνολογία με την οικιακή οικονομία, μήπως κερδίσουμε ώρες). Αυτό που κατάλαβα και με ενόχλησε ιδιαίτερα είναι ότι δεν θα δώσουν σε κάποια ειδικότητα συγκεκριμένα τη ΣΚΖ και την ΠΕΑΑ και δυστυχώς όσοι θα θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο θα στηριχτούν εκεί. Ποτέ δεν έμαθα γιατί το ΩΠ δίνει 1 ώρα στην Οικιακή της Β γυμνασίου και το αναλυτικό πρόγραμμα προβλέπει 2 ώρες. Μας είπαν με λίγα λόγια να κάνουμε ότι καταλαβαίνουμε, να τους ενημερώσουμε ώστε να διορθώσουν το σύστημα. Το ίδιο άφησαν να εννοηθεί και για τα βιβλία. Θα πρέπει να μαζεύουμε μόνοι μας τις πληροφορίες για κάθε διδακτική ενότητα και να τις δίνουμε στα παιδιά σαν να είχαμε βιβλίο. Κάτι άλλο που θέλω να προσθέσω είναι ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα στο μαθησιακό πεδίο Σ.Κ.Ζ. για διδακτικό αντικείμενο προτείνουν τη Φυσική αγωγή, το οποίο σημαίνει πως θα το δώσουν στους γυμναστές και αν δεν το δεχτούν τότε θα είμαστε και τυχεροί που θα έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε την ενασχόλησή μας με το αντικέιμενό μας (ειδικά η Γ ενότητα μας ανήκει δικαιωματικά!!!) Αν κατάλαβα καλά, δε θα γίνονται ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στα μαθήματα : Οικιακή οικονομία, τεχνολογία, ΚΠΑ, ΣΚΖ, ΠΕΑΑ και Τ.Ι. και θα εξάγεται ένας τελικός βαθμός στην Α γυμνασίου αυτός ο βαθμός θα εξάγεται από την ΣΚΖ και ΠΕΑΑ και στη Γ γυμνασίου από την Τ.Ι. , ΠΕΑΑ, ΣΚΖ, και ΣΕΠ για την οικιακή οικονομία συγκεκριμένα δεν αναφέρθηκε τίποτα. Και εγώ θα εκφράσω την απορία μου. Στην ομάδα των 11 ατόμων που ασχολήθηκε με τις κοινωνικές επιστήμες (βιωματικές δράσεις- συνθετικές δημιουργικές εργασίες) υπήρχε κάποιο άτομα να μας εκπροσωπεί και να διεκδικήσει αυτά που μας ανήκουν; Η απάντηση στην τελευταία ερώτηση είναι όχι, γιατί κανείς δεν μας κάλεσε να συμμετέχουμε παρότι εγώ προσωπικά, ως Σχολική Σύμβουλος, είχα κάνει αίτηση.!!!! Επίσης, από δικές μου πληροφορίες, το μάθημα της ΣΚΖ και της ΠΕΑΑ καταλήγει σε όσους τους λείπουν ώρες, στους παλιούς καθηγητές με οργανικές, και γενικά, καταλήγει να γίνει όπως με το μάθημα του ΣΕΠ. Τις επόμενες μέρες θα ετοιμάσω ένα έγγραφο για όλα τα πιλοτικά των περιοχών ευθύνης μου, αφού κατάλαβα, ότι πολυ λίγα είναι εκείνα που ήδη μπορούν να ξεκινήσουν να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Ότι άλλη ενημέρωση υπάρξει θα την μάθετε!
Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Έγγραφο προς ΠΥΣΔΕ και Διευθυντες-τριες Β/θμιων.

Στάλθηκε σήμερα έγγραφο από το γραφείο μας, στο οποίο περιέχεται το παρακάτω κείμενο: ΘΕΜΑ: «Πρώτη ανάθεση στο μάθημα της Οικιακής Οικονομία» Με την ευκαιρία της έναρξης της σχολικής χρονιάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας οφείλει να διδάσκεται ΜΟΝΟ από καθηγητές-τριες Οικιακής Οικονομίας που το έχουν και ως πρώτη ανάθεση, και που άλλωστε είναι οι μόνοι επιστημονικά κατάλληλοι και εκπαιδευμένοι για να το διδάξουν. Για το λόγο αυτό, θα θέλαμε να σας επιστήσουμε την προσοχή, ώστε το μάθημα να δίνεται σε δεύτερη ανάθεση μόνο σε εκείνους τους κλάδους που δικαιούνται από το νόμο να το διδάσκουν, ΠΕ10, ΠΕ13, ΠΕ14 ΚΑΙ μόνο στις περιπτώσεις που οι καθηγητές-τριες Οικιακής Οικονομίας έχουν καλύψει το ωράριο τους με το βασικό τους μάθημα της α ανάθεσης, και σε περισσότερα του ενός σχολείου όμορου περιοχής, αν αυτό είναι ενδεδειγμένο να γίνει. Παρακαλούμε για τις δικές σας νόμιμες ενέργειες. Με εκτίμηση Ευαγγελία Κροκίδη Σχολική Σύμβουλος Οικιακής Οικονομίας Το έγγραφο αυτό στάλθηκε στους Διευθυντές-τριες Διευθύνσεων Β/θμιων καθώς και στα ΠΥΣΔΕ, των περιοχών που έχω στην ευθύνη μου.προκειμένου να ληφθούν μέτρα για την προστασία του μαθήματος μας, αλλά και των αναθέσεων του μαθήματος μας στην ειδικότητα μας..
Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Μάθημα Οικιακής Οικονομίας χωρίς βιβλία

Η επόμενη ηλεκτρονική τάξη Οικιακής Οικονομίας θα πραγματοποιηθεί στις 19 Σεπτεμβρίου ημέρα Δευτέρα, ώρα 7-9 μ.μ.. Το θέμα της τάξης είναι : Μάθημα Οικιακής Οικονομίας χωρίς βιβλία. Στην τάξη μπορείτε να μπείτε από δω ή πατώντας στο παρακάτω παράθυρο. Σας περιμένω στην ηλεκτρονική τάξη μας!!!!!!!!!!!!!
Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Νέα ιστοσελίδα ενημέρωσης σε θέματα διατροφής!

Δείτε την ιστοσελίδα που έφτιαξε ο συνάδελφος Οικιακής Οικονομίας Κώστας Χυδιάς, με στόχο την ενημέρωση των εκπαιδευτικών Οικιακής Οικονομίας σε θέματα διατροφής. Τον ευχαριστούμε πολύ!!!!

Σχολικά κυλικεία!!!

ΕΔΩ θα δείτε την οδηγία για τα σχολικά κυλικεία και για όσα πρέπει να πωλούν. Επίσης θα δείτο το εύστοχο σχόλιο συναδέλφου Οικιακής Οικονομίας πάνω σε αυτό το θέμα.
Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

Οδηγίες για την ηλεκτρονική τάξη.

Για να μπορέσετε να μπείτε στην ηλεκτρονική τάξη που σύντομα θα ξεκινήσει και επίσημα την λειτουργία της θα πρέπει να ξέρετε μερικές λεπτομέρειες. Να λοιπόν:

Η εκπαιδευτική πλατφόρμα στην οποία θα δουλέψουμε βρίσκεται στον ιστότοπο

http://www.wiziq.com.

Τα εργαλεία της πλατφόρμας είναι τα εξής!

Το βασικό εργαλείο είναι η κάμερα και ο ήχος. θα με ακούτε και θα με βλέπετε, αλλά το ίδιο θα μπορεί να γίνει και με όποιον-α θα θελήσει να πει κατι και να τον ακούσουν όλοι-ες.
Υπάρχει η δυνατότητα chat μεταξύ του δασκάλου, των μαθητών αλλά και όλων μεταξύ τους.
Αριστερά της πλατφόρμας θα μπορούν να υπάρχουν αρχεία, παρουσιάσεις, βίντεο, youtube, και ότι άλλο θα μας χρειάζεται για την πορεία της 'διδασκαλίας"
Τα αρχεία θα μπορείτε να τα πάρετε και να αποθηκευσετε.
Η όλη διαδικασία θα μαγνητοφωνείται και θα μπορείτε να την ξαναδείτε κάποια άλλη στιγμή.



Ήδη έχω κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις προκειμένου να έχουν το δικό μας χώρο για την ηλεκτρονική μας τάξη.

Για να μπορέσετε να μπείτε στην τάξη θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

1. Θα σας έρθει ένα μήνυμα στο email σας( το οποίο θα πρέπει να μου έχετε στείλει) το οποίο θα σας καλεί στην τάξη, την συγκεκριμένη μέρα και ώρα.

2. Θα πρέπει να πάτε στο σύνδεσμο με την ένδειξη view complete details

3. Αυτό θα σας οδηγήσει στην πλατφόρμα όπου θα δέιτε τις λεπτομέρειες της τάξης, το όνομα μου, και εκεί θα πατήσετε στο σύνδεσμο join class.

4. Στην συνέχεια θα πατήσετε το σύνδεσμο launch.

και θα μπείτε στην πλατφόρμα. Θα πρέπει να δώσετε allow στην ένδειξη που αφορά στην κάμερα και το μικρόφωνο τα οποία θα πρέπει να ε΄χετε.

Όσοι-ες έχετε λαπτοπ δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι παραπάνω από τις δοκιμαστικές των ήχων στο device settings δεξια πάνω στα σημεία που θα δείτε το μικρόφωνο και την κάμερα, τα εικονίδια τους.

Οι άλλοι-ες που θα είστε σε σταθερό υπολογιστή θα πρέπει να συνδέσετε μικρόφωνο, ακουστικό και κάμερα(που δεν είναι απαραίτητη!).

Χρήσιμο είναι να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, αυτό θα διευκολύνει πολυ την δική μου δουλειά στο μέλλον αλλά και εσάς που θα έχετε άμεση πρόσβαση σε αρχεία και στις βιντεοσκοπήσεις των μαθημάτων.

Νομίζω ότι είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε.

Κάντε όλα τα απαραίτητα και πάμε για μεγάλες καταστάσεις!!!!!!!!!!

Καλή σχολική χρονιά, με την έναρξη της ψηφιακής μας τάξης!!

Καλή σχολική χρονιά σε όλους και όλες!
Η χρονιά μας ξεκινάει δύσκολα, με αναμονή διορισμών αναπληρωτών-τριών αφού μονίμων εκπαιδευτικών Οικιακής Οικονομίας δεν πραγματοποιήθηκαν.
Υπάρχει άλλη μια μεγάλη δυσκολία που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί φέτος και αυτή αναφέρεται στην έλειψη των βιβλίων που απ ότι φαίνεται θα είναι ανύπαρκτα.
Προσωπική μου άποψη την οποία σας καταθέτω και εδώ είναι ότι στο μάθημα μας τουλάχιστον τα βιβλία δεν είναι απαραίτητα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλες μεθόδους διδασκαλίας, να αναπτύξουμε την βιωματική μέθοδο και να βοηθήσουμε τους μαθητές-τριες μας να κατανοήσουν το προσφερόμενο διδακτικό υλικό βασισμένοι στις δικές τους εμπειρίες, γνώσεις, στις οποίες εμείς θα προσθέσουμε το δικό μας επιστημονικό υλικό.
Είμαι σίγουρη ότι διαθέτετε την επάρκεια και την επιστημονική δύναμη να ανταποκριθείτε στο έργο σας χωρίς καμμιά δυσκολία. Πιστεύω ότι ίσως είναι άλλη μια ευκαιρία που μας δίνετε να αποδείξουμε την ποιότητα του μαθήματος μας, την δυνατότητα που έχει, τις προσαρμογές που μπορεί να πάρει με ευκολία και το ποιοτικά και ποσοτικά τέλειο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα που μπορεί να έχει στις αλλαγές στάσεων και συμπεριφορών αλλά και στην αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινής ζωής των μαθητών-τριών μας και των οικογενειών τους.
Δεν χρειάζεται να φορτώνουμε τους-τις μαθητές-τριες μας με υλικό το οποίο θα πρέπει να διαβάσουν, μελετήσουν, αποστηθίσουν στο σπίτι τους. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να τους δείξουμε τις τεχνικές απορρόφησης του διδακτικού υλικού και αυτό να γίνει με παραδείγματα που θα έχουν εφαρμογή στην καθημερινή τους ζωή.
Ένα παράδειγμα για να το καταλάβετε.
Διδάσκουμε τον προυπολογισμό. Κάνουμε ενα σχετικό παράδειγμα στο σχολείο και αφού σιγουρευτούμε ότι έχει γίνει κατανοητό στο επόμενο μάθημα ζητούμε από τους-τις μαθητές-τριες να μας φέρουν τον δικό τους προσωπικό προυπολογισμό. Τόσο απλά, τόσο εύκολα. Κανένα διάβασμα απο κανένα βιβλίο δεν χρειάζεται για να εφαρμοστούν οι απλές οδηγίες που θα τους δώσετε, απλά, κατανοητά, με τους δικούς τους γλωσσικούς κώδικες, στην τάξη σας. Και βασικά με πολλή αγάπη, κατανόηση, συμπαράσταση μαζί με τα απαραίτητα όρια!
Μια λοιπόν που οι εποχές είναι δύσκολες, τα δικά μου επαγγελματικά ταξίδια θα είναι πολυ δύσκολα, ο στόχος μας αλλάζει.
Ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος για να συναντιόμαστε, να ενημερωνόμαστε αλλά και να γίνεται η απαραίτητη επιμόρφωση καθοδήγηση που αποτελεί το δικό μου έργο ως Σχολικής Συμβούλου, μπορεί να ανήκει μόνο στο χώρο της τεχνολογίας.
Έτσι και ύστερα από πολυ ψάξιμο, βρέθηκε η κατάλληλη εκπαιδευτική πλατφόρμα στην οποία ήδη έχει δημιουργηθεί ο δικός μας προσωπικός εκπαιδευτικός χώρος ηλεκτρονικής τάξης Οικιακής Οικονομίας.
Εκεί θα μπορούμε να συναντιόμαστε, ανά τακτά χρονικά διαστήματα και θα μπορείτε να έχετε διαθέσιμο υλικό, παρουσιάσεις, βίντεο, εποπτικό υλικό και ότι άλλο θα σας έδινα αν συναντιόμασταν σε μια ζωντανή παιδαγωγική συνάντηση.
Ο χώρος βρίσκεται εδώ! και σ αυτό τον σύνδεσμο θα βρείτε την πρώτη δοκιμαστική ψηφιακή τάξη μας που θα πράγματοποιηθεί την επόμενη Τετάρτη 7 Σεπταμβρίου, και ώρα 7 μ.μ.
Στην τάξη θα μπορείτε να μπείτε και από εδώ.

Φυσικά, όσοι-ες ανήκετε ήδη στην αντίστοιχη ομάδα στο facebook είστε γνώστες της ψηφιακής ηλεκτρονικής τάξης. Μπορείτε να γραφτείτε όλοι και όλες στην εκπαιδευτική πλατφόρμα http://www.wiziq.com/ αλλα μπορείτε απλά να μου στείλετε ένα email για να σας στείλω την πρόσκληση για την συμμετοχή σας στην πρωτη δοκιμαστική λειτουργία.
Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011 | By: Eva Krokidi

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Σας υπενθυμίζω τον Ευρωπαικό διαγωνισμό με θέμα την Παγκόσμια Ευημερία μέσα από την Οικιακή Οικονομία!!!!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ: ετοιμάστε τα κείμενα σας για να έχουμε και ελληνική συμεμτοχή!!!!!!!!!!!!!!!



Από το Ευρωπαϊκό τμήμα της ΔΟΟΟ προκηρύσσεται διαγωνισμός για τους νεαρούς-ες Επιστήμονες Οικιακής Οικονομίας. Το θέμα είναι η Παγκόσμια Ευημερία(μέσα από την Οικιακή Οικονομία). Συγκεκριμένα όσοι -ες θέλουν να συμμετέχουν ( που θα πρέπει να είναι μέχρι 30 χρονών) θα πρέπει να γράψουν ένα κείμενο 1500 λέξεων, στα αγγλικά, με το οποίο θα περιγράφουν την απόκτηση Παγκόσμιας Ευημερίας μέσα από την επιστήμη της Οικιακής Οικονομίας.
Το έπαθλο θα είναι 1000 ευρώ, ως μέρος των απαιτούμενων χρημάτων για την παρακολούθηση του Παγκόσμιου Συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί στην Μελβούρνη τον Ιούλιο του 2012. Η προθεσμία είναι η 1η Νοεμβρίου 2011 και οι αιτήσεις και το κείμενο θα πρέπει να σταλούν στον James Mc Intosh,ο οποίος είναι και υπεύθυνος του διαγωνισμού!
Παρακάτω σας παραθέτω την προκήρυξη στα αγγλικά, για να το μελετήσετε μόνοι-ες σας.
Ελπίζω να έχουμε συμμετοχές ως Ελλάδα! Καλή επιτυχία!!!


European Association for Home Economics

Bursary Application Guidelines

IFHE World Congress 2012, Melbourne, Australia


Global Wellbeing

The European Association for Home Economics are offering two €1000.00 Bursaries for the purpose of assisting two Home Economists (graduate students, or practitioners in Home Economics), to attend and participate in the International Federation for Home Economics (IFHE) World Congress taking place in Melbourne, Australia from the 16th and 21st of July 2012.


The Bursary Award will represent a substantial contribution towards the costs of Congress Registration, travel and accommodation. Any recipient of an award should make adequate insurance arrangements, as failure to attend the Congress, for any reason, will incur a full refund.

Applications are invited for the Bursaries, which are to be offered as Training European Professional Awards.

Attending Congress provides many opportunities for networking, gaining insight into the profession from a global perspective and experiencing different cultures and educational contexts. This is the professional opportunity of a lifetime.
Training European Professional Awards
To qualify for this award applicants must be under the age of 30 on the 1st January 2012, hold a formal qualification in Home Economics and be a European citizen.

In respect of the awards, the Awards Panel will take into account the full range of the applicant’s qualifications, teaching or industrial/commercial experience and will assess the value of the overall contribution to the profession on a local, European and Global basis.
Resources
International Federation for Home Economics http://www.ifhe.org/
Congress web site http://www.ifhe2012.org/

Rules and Application Notes:
• As English is the official language of the IFHE applications in other languages will not be accepted.
• Applicants are required to adhere to the stipulated word limits. Longer answers may be disqualified.
• The decision of the Judging Panel is final. There is no cash alternative nor can the Bursary be transferred. The Judging Panel comprises Home Economics Practitioners across Europe. In the interests of fairness Judges will not be informed of the applicants details including name, country, contact details or University attended.
• Not all applications may reach the Judging panel, as preliminary screening will take place of all application in a fair manner.
• All entries will be assessed with anonymity and confidentially.
• In the eyes of the Judging panel, a European Citizen is anyone with European Citizenship, for the avoidance of doubt, this is not confined to just the European Union.
• Accommodation will be with the Young Professional’s network of the IFHE in mixed accommodation.
• Any pre or post congress study tours or travel will not form part of the Bursaries. Welcome and Closing Receptions, Gala Dinner, Home Visits and Technical Excursions will be included.
• A mentor will be assigned before the Congress to enable the successful applicants to gain the most from the experience. You will be expected to spend some time each day with the nominated mentor.
• The Bursary will not cover all of the costs of Congress.
• Flights will be booked and paid for in the bursary, as will registration and accommodation. Subsistence will not be included. We cannot guarantee the flights will leave from your home country. It will be your responsibility to book flights to and from the departure point within Europe.
• A valid passport and relevant visas are the responsibility of the applicant.
• The maximum Bursary will be €1,000, any underspend will be kept by the European Association for Home Economics.
• Travel insurance and airport transfers will not be included.
• It is a condition of the bursary that the successful applicants will provide a written report by 1st October 2012 of the experiences gained and present this in person at the European Leadership Meeting of IFHE in Feb/March 2013.
• All entrants must be paid up members of the International Federation for Home Economics www.ifhe.org
Please return your application to: James@jamesmcintosh.co.uk by 1st November 2011 at the latest. Late applications will not be accepted.
• The successful applicants will be informed on 1st January 2012 by email.
• In the event of a very high standard of applications, an interview over Skype may be required.
• Applications will only be accepted by email. The successful recipients will be notified by email of the outcome. No other correspondence will be entered into.
• For further information, please contact James McIntosh james@jamesmcintosh.co.uk


Application

European Association for Home Economics Association

2012 BURSARY APPLICATION

TITLE:

FIRST NAME:

SURNAME / FAMILY NAME:

ADDRESS:




POST CODE/Country:


TELEPHONE No (including international code): +


E-MAIL:




Qualifications: e.g. Certificates, degree as Home Economist, Bachlor, Master, Diploma, Doctorate, MPhil, Masters Degree, Degree, Diploma, Certificates.

Qualification Awarded Subjects Studied/learned Date College/University



Relevant employment to date

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Membership of Associated Federations, Institutions etc. and officer posts held (if any).
…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Please give a précis account of the reasons why you feel you qualify for an award. 500 words maximum.

The theme of the World Congress in 2012 is ‘Global Wellbeing’. In NO MORE than 1,500 words and in English, give your view of this topic from a Home Economists perspective.

Name, Position and Email contact of two referees

Name Position Email
Referee 1
Referee 2

Disclosure
I submit my application for the bursary without plagiarism. I understand that if I cannot attend for whatever reason I will reimburse the funds for the bursary by 31st December 2012 to the European Home Economics Association. I understand that I need my own travel insurance and that neither the European Home Economics Association nor its members will be liable. I agree to abide by the rules and application notes.


Signed……………………………………… Date………………………………….
By typing your name above and dating it we will accept this as your digital signature.
Επιστροφή στο φάκελο Μηνύματα

Συμμετοχή στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακού Βίντεο

Η συνάδελφος Ελένη Σιδηροπούλου θα συμμετάσχει με την ομάδα του σχολείου της (Γυμνάσιο Χέρσου Κιλκίς) στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακού Βίντεο «Ένας πλανήτης- μια ευκαιρία» που θα πραγματοποιηθεί στην Δράμα στις 23 Σεπτεμβρίου.
Εδώ θα δείτε τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού.
Της ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία και καμαρώνουμε για άλλη μια σοβαρή προσπάθεια από καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας. Τελικά, υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά από τις επιτυχημένες δουλειές συναδέλφων.